I dag var det duket for en ny fisketur, men i ett helt nytt område. Glenn hang seg på, og vi bar avsted tidlig på morgenen. Spenningen var stor da området er helt uutforsket for vår del. Planen var å dorge mesteparten av tiden, men spinnfiskestengene ble også med i tilfelle alt skulle gå skeis, noe det gjorde. 4 timer og null fisk på trolling fikk holde. Fram med jerkbaits og gummi! Etter få kast, var jeg borti dagens første fisk, ei gjedde på ca 5 kg som tok en sebile Magic swimmer. Artig! Skiftet etterhvert over til gummi, og da svarte det plutselig veldig tungt i andre enden, men den glapp dessverre. etter headshakene å dømme var det en veldig fin fisk, men shit au..
Flyttet oss noen meter og da satte jeg på magic swimmer igjen. På nedslippet smalt det til, og tilslaget satt. Fisken var utrolig sprek, og hadde i hvertfall 5 skikkelige utras før den så innsiden av håven.

114 cm slank etterleksgjedde.

Men vekta stoppet på riktig side. 10140 gram.Flyttet oss noen meter og da satte jeg på magic swimmer igjen. På nedslippet smalt det til, og tilslaget satt. Fisken var utrolig sprek, og hadde i hvertfall 5 skikkelige utras før den så innsiden av håven.
114 cm slank etterleksgjedde.
Det var bare ett spørsmål om tid før den første tiplusseren satt på magic swimmer. Den leverte bra tidlig i våres, og den kommer helt sikkert til å levere varene ved senere anledning!.
Skybrudd var det nok av, men det finns jo ikke dårlig vær, bare dårlige klær!
Skiftet etterhvert taktikk, og begynte å dorge litt igjen, men denne gangen langs land. Det tok ikke mange minuttene før Glenn svarte med denne flotte gjedda tatt på playpus!
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)