Idag stod det predator fiske på schemat !
Det var mäskat och klart sen ett par dagar innan till och med så vi kunde inte faila idag !
Jag var iväg och köpte majs för bete och väl vid platsen möter jag upp Simon och Micke och en sjuk blåst vi kämpa på en stund men blåsten gjorde det helt ofiskbart på vår utsatta plats!
Vi rör oss en bit upp och hittar en lugnare plats där vi i alla fall kan sitta utan att linor och spön blåser iväg...
Fisket gick inte nå vidare men vi gick inte hem lottlösta men inga PB'n eller sanslösa historier att prata om tyvärr.
Kanske att vattnen nivån gör att det spökar för ingen av platserna har varit "Dåliga" tidigare ! Ackk bättre lycka nästa gång
MVH Thomas Karlström
Skitfiske!
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Det var mäskat och klart sen ett par dagar innan till och med så vi kunde inte faila idag !
Jag var iväg och köpte majs för bete och väl vid platsen möter jag upp Simon och Micke och en sjuk blåst vi kämpa på en stund men blåsten gjorde det helt ofiskbart på vår utsatta plats!
Vi rör oss en bit upp och hittar en lugnare plats där vi i alla fall kan sitta utan att linor och spön blåser iväg...
Fisket gick inte nå vidare men vi gick inte hem lottlösta men inga PB'n eller sanslösa historier att prata om tyvärr.
Kanske att vattnen nivån gör att det spökar för ingen av platserna har varit "Dåliga" tidigare ! Ackk bättre lycka nästa gång
MVH Thomas Karlström
Skitfiske!
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
