Robmaster: Förra helgen, beten och helgen! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Robmaster: Förra helgen, beten och helgen!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Robmaster: Förra helgen, beten och helgen!

Förra söndagens fiske borde jag väl inte ens prata om men vi gjorde ett gott försök!* Jag och tobbe drog ut till ett utav hans hotspots där det landats fin fisk men få fiskar, vilket vi gillar eller iallfall att det är dom oddsen.
    Kom ut efter nån timme å det skulle bara blåsa runt 4-5m/s men såklart ligger det runt 8 med ökande vindar, vi kämpar på en bit ut där det är lite klarare vatten för ”inomskärs” är det brunvatten med ca 30cm sikt vilket betyder nått i stil med ”åk hem” fast vi kömpade på så länge det gick i vinden och sedan begav vi oss innåt, Då smäller det på en snipa på ca : 1.5 kilo!? på en gammal driftertackle wobbler. Galet är ordet å vi fortsätter men det ger inget mer vilket vi i princip redan visste men bra skönt att kasta av sig lite.

Sedan har det blivit lite mer gjort nere i verkstaden, Dessa två plockade jag ur ikväll när jag var där nere en snabbis

Imorgon sticker jag å Linus iväg på gäddjakt tillsammans med Tobbe och Martin. Luktar storfisk i helgen så håll utkik på Söndagkväll/Måndag.

Skitfiske tills dess!

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    www.Robmaster.se

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Landlax, 2014-07-12, 21:40
1 svar
1 001 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Marfal
av Marfal

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
91 svar
7 015 visningar