Lurehunter: En riktig rolig lunchrast - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lurehunter: En riktig rolig lunchrast

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Lurehunter: En riktig rolig lunchrast

Jag har nog inte uppdaterat på ett tag men det fanns inte så mycket att skriva. Jag har varit på några mikropass som tyvärr gav inte utdelning, men lite roligt var det. Jag har packat bilen i lördags och et var mulet så det kändes rätt. När jag kommer fram så försvinner alla moln [FONT=Wingdings][FONT=Wingdings]L[/FONT][/FONT]hhmm. Helt dött. Det är dags att åka hem för lunch, och så typiskt så blir det molnigt igen… (precis som förra, var ett vanligt fenomen).

I söndags har jag gått ut efter lunch och ganska direkt hugg en gädda min nya Mörten men missar. Efter ett par kast till så hugger en gädda en meter ifrån mig till på samma bete men den missar den med. Efter några kast byter jag till en jigg och kastar åt ett annat håll. En reflex hugg som missar betet igen. Kul att se den men varför missar de? Efter dessa kontakter kommer solen fram igen och fisket dör ut.

Under veckan har jag pratat med Rikard (Fishseekers) och vi träffades för en kort fiskestund under en lunch rast.

Läs mer »

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    http://lurehunter.blogspot.com

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Landlax, 2014-07-12, 21:40
1 svar
988 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Marfal
av Marfal

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
91 svar
6 872 visningar