Team PILF: Nu har det tagit fart - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Team PILF: Nu har det tagit fart

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Team PILF: Nu har det tagit fart

Efter en lång period av stiltje så verkar gäddfisket fått fart igen.
    Isen verkar ha gjort susen för både inspirationen hos pikers och matsuget hos gäddorna.*Rügen verkar ju leverera något enormt i höst/vinter och nu så även isfisket i Sverige. Kul att få något att läsa om för oss som lagt fisket på is inför islossningen till våren. Abstinensen flödar i alla vener och ådror som den kommer åt och för att ha någon som helst möjlighet att stilla det så måste man ha lite att läsa om. När webben dör på information så blir det riktigt jobbigt mellan varven, tack veta ja fisheco.se, fiskesnack.com och*scandinavian-trolling.com. Dessa gör det hela lite lättare
    Har för*webshopens*räkning nu även ett antal kontaktkrokar ute i USA efter lite intressant utrustning. Jag hoppas kunna presentera lite mera nyheter framöver vad det gäller shopen.
    För att fortsätta spö snacket så är jag så gott som övertygad om Edge i dags läge. St Croix och Okuma får faktiskt vika undan för våran nöjdhet över Edges hittills presterade*kvalitet*och prestanda. Frågan är bara vilket spö jag skall välja. Finns några som kan passa in så får nog läsa på lite mer innan jag bestämmer mig.
    Även håv är något jag skall införskaffa och hittills har jag använt Savage Gears L gummiklädda. Funkar bra med tanke på att den är ihop vikbar m.m. Är det någon som har mer tips ? Vore intressant att få lite input från någon annan…..
    Väl mött på vattnet vänner….
    Skitfiske !!

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    Team PILF - 2,5 dåre i en båt......

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Swamp, 2019-12-02, 10:30
4 svar
3 191 visningar
0 gillar
Senaste inlägg mikejohnson  
Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
91 svar
7 101 visningar
0 gillar