I skrivande stund sitter jag vid köksbordet, med tända ljus, tidningen svensk jalt och en morgon kaffe. Ska strax åka ut till hästarna för att ge frukost men först tänkte jag uppdatera lite om gårdagens besök på djursjukhust.

Igår var det återbesök för provtagning efter att våra hundar, framförallt min hårboll hade lyckats att få i sig en stor mägnd råttgift. Tacka gudarna att det upptäcktes i tid.
Alla proverna såg bra ut och sen vaccinerade vi båda och åkte hem. Lilla Ginny har varit rätt understimulerad den senaste månaden då de skulle hållas i stillhet. Men nu kan vi köra i gång ordentligt igen. Snön har dessutom töat bort och det är kanon för att börja spåra för vårens anlagsprov.
Nu rusar klockan iväg så måste sätta mig i bilen och fodra hästarna.
Ciao Ems

Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)

Igår var det återbesök för provtagning efter att våra hundar, framförallt min hårboll hade lyckats att få i sig en stor mägnd råttgift. Tacka gudarna att det upptäcktes i tid.
Alla proverna såg bra ut och sen vaccinerade vi båda och åkte hem. Lilla Ginny har varit rätt understimulerad den senaste månaden då de skulle hållas i stillhet. Men nu kan vi köra i gång ordentligt igen. Snön har dessutom töat bort och det är kanon för att börja spåra för vårens anlagsprov.
Nu rusar klockan iväg så måste sätta mig i bilen och fodra hästarna.
Ciao Ems

Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)