
Då vart man medlem i SSRS
Känns bra att stödja en sådan bra organisation!

Fisket är/blir fortfarande lidande pga
att jag inte är någon isfiskare.
Men abstinensen tar väl snart överhand och
då sitter man väl där på isen.
Förhoppningsvis då på ett ismetepass

Men man vet aldrig det kan bli ett trollingpass med
) 
Har även införskaffat mig ett fodral till min
"älskarinna" (iphonen) som frugan kallar den.
Det är ett LifeProof skal som ska tåla det mesta
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
( Nu över 240 medlemmar i forumet ;-)
