I början av veckan närmade sig Sf lures sida 1000 besökare efter drygt två veckor på webben. För att fira detta*presenterade jag en utlottning av ett bete som jag byggt.*Betet är av en typ jag tidigare inte byggt och gärna ville få en rejäl genomkörning av. Den röda och silvriga kjolen i flashabou har kombinerats med ett willowblad på ganska kort arm. Betet kommer att kunna fiskas grunt och snabbt vilket gör det möjligt att attackera natebälten och glesvassar utan större problem.
Intresset har varit stort och den magiska gränsen passerades redan efter några timmar. Vinnaren utsågs*på fredagseftermiddagen *genom att min fyraåring Alfons pekade på ett av de femton deltagarnamnen och jag hoppas att min lilla ”Sf spinnerbait, Red Flash” kommer att vara till nöje och få fisketid hos mottagaren. Jag hoppas också på en rapport om betets värde efter lite användande, men det är förstås upp till vinnaren.
Ett stort grattis riktas till Magnus från Team Kannibal!
Jag kommer att kontakta Magnus för att få rätt adress att skicka betet till. Sf lures står självklart för porto.
Grattis och Skitfiske!
Jakob Fagerlund// Sf lures

Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Intresset har varit stort och den magiska gränsen passerades redan efter några timmar. Vinnaren utsågs*på fredagseftermiddagen *genom att min fyraåring Alfons pekade på ett av de femton deltagarnamnen och jag hoppas att min lilla ”Sf spinnerbait, Red Flash” kommer att vara till nöje och få fisketid hos mottagaren. Jag hoppas också på en rapport om betets värde efter lite användande, men det är förstås upp till vinnaren.
Ett stort grattis riktas till Magnus från Team Kannibal!
Jag kommer att kontakta Magnus för att få rätt adress att skicka betet till. Sf lures står självklart för porto.
Grattis och Skitfiske!
Jakob Fagerlund// Sf lures

Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)

Kommentera