Våren närmar sig med storm steg och det börjar kittla lite smått i fiske tarmen
Har legat lågt med fisket några månader nu som det märkts på bloggen men kommer att uppdatera allt flitigare i år när fisket drar igång. Har köpt wobbler tillverknings prylar så blir kul att pröva sina egna wobblers i framtiden och se om det kan locka till fina fångster
Uppdatering kommer när jag kommit igång med den bi sysslan. Har kollat efter en ny plotter till båten så fastnade för denna
Lowrance elite-7hdi
Verkar grym den här så ska verkligen bli spännande att testa denna i sommar
Nu jäklar får fisken se upp hehe. Sedan har jag gjort en liten investering för pimpel fisket
Så ska bli kul att testa denna också
Återkommer med raport när jag dragit igång fisket igen
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Har legat lågt med fisket några månader nu som det märkts på bloggen men kommer att uppdatera allt flitigare i år när fisket drar igång. Har köpt wobbler tillverknings prylar så blir kul att pröva sina egna wobblers i framtiden och se om det kan locka till fina fångster
Uppdatering kommer när jag kommit igång med den bi sysslan. Har kollat efter en ny plotter till båten så fastnade för dennaLowrance elite-7hdi
Verkar grym den här så ska verkligen bli spännande att testa denna i sommar
Nu jäklar får fisken se upp hehe. Sedan har jag gjort en liten investering för pimpel fisket
Så ska bli kul att testa denna ocksåÅterkommer med raport när jag dragit igång fisket igen

Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)