Intervju med Therese Lundin | ShitFishing.se - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Intervju med Therese Lundin | ShitFishing.se

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Intervju med Therese Lundin | ShitFishing.se

Therese Lundin driver fiske-bloggen ”Fly High And Aim For The Stars”. Verkligen en läsvärd blogg, även otroligt väl skrivet, där hon tar upp sitt fiske, renoveringen av deras*dröm hus, debatter och mycket annat*. Även intervjuad i FishEcho om debatten ”fiskepigorna”. Så vi på ShitFishingen ville veta mera om denna jänta så vi skickade över lite frågor till henne.   Berätta för våra läsare vem Therese Lundin är? Jag är en sådan person som älskar när det händer saker, är sällan sysslolös och har alltid otaliga idéer som jag vill förverkliga – ofta full fart. Mestadels bottnar det förmodligen i att jag anser att det allra mesta i livet går att göra till någonting roligt. Självklart blir det en hel del fiske sommartid, och denna vinter har främst kretsat runt husbyggnationen, men annars blir det ofta mycket skapande. Kreativiteten lockar och då kan det bli allt ifrån kläd- och smyckestillverkning till målande, fotograferande och redigering. Sedan älskar jag skrivandets konst – det ägnar jag mig åt nästintill dagligen.   Hur startade ditt fiskeintresse? Hur gammal var du? Fisket har alltid funnits där som en röd tråd genom hela mitt liv. Men jag tillskriver nog ändå fiskeriets bana till min mormor. Det [...]

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    sigpic
    http://ShitFishing.se
    Finns även på Facebook:
    http://www.facebook.com/Shitfishing.se

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Swamp, 2019-12-02, 10:30
4 svar
3 149 visningar
0 gillar
Senaste inlägg mikejohnson  
Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
91 svar
7 052 visningar
0 gillar