Team Colibri: Nitelva 06.03.13 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Team Colibri: Nitelva 06.03.13

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Team Colibri: Nitelva 06.03.13

    Det ble tid til noen timers visitt ved Nitelva i dag. Målet var naturligvis årets første spinnfiskede gjedde.

    Jeg begynte oppe ved jerbanebrua og renseanlegget i Lillestrøm. Etter å ha fisket meg derfra og et par hundre meter ned, kunne fangsten oppsummeres til en plankebit og to damebind. Under marsjen mistet jeg to jigger og et Svartzonker tailbait.

    Jeg satte meg i bilen igjen og kjørte nedover til båthavna på vestsiden. Der var det allerede en kar, som lett indignert konstaterte at to timers kasting ikke hadde gitt noe. Siden han skulle pakke sammen, tok jeg noen kast der han hadde stått, før jeg fisket meg nedover. Noen hundre meter ned i elva viste ny oppsummering null fangst og enda en jigg og et tailbait i avgang.

    Alt i alt en dyr bomtur.... Jeg har aldri fått helt dreisen på Nitelva, og det ser ikke ut som trenden snur i 2013 heller. Det er fortsatt mye is og veldig lavt vann, men vi snakker dager før det braker løs for alvor i Nitelva.

    Ta en kikk på www.pikewallis.hooked.no for å se noen som virkelig har dreisen på Nitelva.

    På den mer positive siden har jeg bestilt flybilletter til Lofotentur i mai i dag, jeg gleder meg som en unge!





    Läs mer...

    (Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
11 svar
3 171 visningar
2 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E
 
Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
85 svar
5 770 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Xerup
av Xerup
 
Startad av nybörjare-igen, 2023-01-30, 19:45
26 svar
2 229 visningar
15 gillar
Senaste inlägg anteman
av anteman
 
Startad av efc__, 2023-06-30, 23:15
12 svar
537 visningar
2 gillar
Senaste inlägg Flex
av Flex
 
Startad av MrTotte, 2023-07-23, 16:36
15 svar
1 420 visningar
1 gilla
Senaste inlägg Kolnej
av Kolnej
 
Arbetar...
X