Spinnerbait på magen? | Sf lures - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Spinnerbait på magen? | Sf lures

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Spinnerbait på magen? | Sf lures

En av de första större beställningarna av Sf spinnerbaits bestod i ett gäng mindre till mellanstora beten i olika utföranden. Under arbetets gång fotograferades betena för att kunna hålla beställaren uppdaterad och samlingen av betesbilder började växa. Flera av betena blev riktiga läckerbitar och har byggts för att användas privat.

En av bilderna föreställde ett spinnerbait med blå och svartsilvrig kjol med matchande rubberlegs. Jag fastnade för detta bete direkt när jag byggde det men av någon anledning har det aldrig blivit av att jag gjort ett exemplar åt mig själv. Bilden på betet har jag använt vid flera tillfällen och detta bete har tillsammans med färgsättningen ”Yellow Perch” blivit något av prototypen för ett bete från Sf lures.
    För ett tag sedan fick jag tag på ett företag som tillverkar lite roliga merchandiseprylar. Det gick att beställa en hel uppsjö av prylar och jag bestämde mig för en kopp, en musmatta och en t-shirt. När det kom till att välja motiv var valet enkelt: ett Sf spinnerbait i färgsättningen Sf Lures! Resultatet blev över förväntan och jag satte direkt igång att tillverka betet som så länge saknats i min egen låda.
    För att fira att våren äntligen är här och att fångstrapporter börjat komma på mina beten har jag köpt in ytterligare en
    t-shirt som jag tänkte att någon av er läsare skulle få som present. Tröjan är i storlek medium men är ganska stor i storleken. På bilden är det min egen tröja ni ser. Den som ni mottar är självklart helt oanvänd!

För att delta i utlottningen av tröjan så behöver ni skriva minst ert namn i kommentarsfältet nedan. Dessutom ser jag gärna att ni delar ut inlägget till Facebook så att era fiskekompisar också får chansen att delta och så att Sf lures når ut till ännu fler läsare. Vinnaren utses genom lottdragning på måndag den 13 maj och presenteras dagen efter här på bloggen.
    På Sf lures facebooksida har ni just nu chans att vinna betet på bilden, så kom och hälsa på.
    Lycka till och skitfiske!
    Jakob Fagerlund// Sf lures

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Landlax, 2014-07-12, 21:40
1 svar
988 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Marfal
av Marfal

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
91 svar
6 893 visningar