Text från Fiskenyheter.se
"Vi gratulerar Andreas Holmström till maj månads etappvinst av Abu Garcias Dropshot Pro Tävling.
Andreas kommer inom kort att belönas med ett riktigt grymt set från Abu Garcia innehållande:
Abu Garcia Orra S10
Skeletor Pro 802L 5-15 gram Dropshot
Fireline TR Ex Crystal 0,12 mm/110 m
Ett stort Grattis till Andreas!!
Har du fiskat abborre och vill vara med och tävla? Skicka då in din fiskerapport under juni månad. Läs mer om Abu Garcia Dropshot Pro Tävlingen här...."
Och jag tackar så mycket!
Som texten lyder, har du varit ute och fiskat abborre? Missa inte chansen att kunna vinna detta sett som jag gjort. Skicka helt enkelt in en bild och en text från en fisketur efter abborre.
Ska bli skoj att testa på dropshot med det nya setet framöver.
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
"Vi gratulerar Andreas Holmström till maj månads etappvinst av Abu Garcias Dropshot Pro Tävling.
Andreas kommer inom kort att belönas med ett riktigt grymt set från Abu Garcia innehållande:
Abu Garcia Orra S10
Skeletor Pro 802L 5-15 gram Dropshot
Fireline TR Ex Crystal 0,12 mm/110 m
Ett stort Grattis till Andreas!!
Har du fiskat abborre och vill vara med och tävla? Skicka då in din fiskerapport under juni månad. Läs mer om Abu Garcia Dropshot Pro Tävlingen här...."
Och jag tackar så mycket!
Som texten lyder, har du varit ute och fiskat abborre? Missa inte chansen att kunna vinna detta sett som jag gjort. Skicka helt enkelt in en bild och en text från en fisketur efter abborre.
Ska bli skoj att testa på dropshot med det nya setet framöver.
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)