Imorse bar det av strax innan 04:00 för ett gäddpass. Allt enligt plan och gäddväder hade vi, mulet, blåst och regnet hängde i luften. Vi började med lite trolling på outforskade platser trots att vi känt vattnet i mmååånnngggaaa år. 3 wobblers försvann för mig i bara farten !! Surt sa räven….
Sen dök vi på lite spinn och jag började med ett par nya spinnerbaits som jag aldrig provat förut, alltså spinnerbaits i allmänhet. M/G’s fick det bli och de levererade direkt. 2 gäddor blev det för mig idag som dock är aningen skralt men det var faktiskt riktigt kul att de tog på mina nya riggar. Det var inte sista gången jag hivade sådana över naten
Share
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Sen dök vi på lite spinn och jag började med ett par nya spinnerbaits som jag aldrig provat förut, alltså spinnerbaits i allmänhet. M/G’s fick det bli och de levererade direkt. 2 gäddor blev det för mig idag som dock är aningen skralt men det var faktiskt riktigt kul att de tog på mina nya riggar. Det var inte sista gången jag hivade sådana över naten
Share
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)