Trolling oraklet Fasse och Freddan var ut en sväng och trollade gös igår kväll. Vädret var på topp och ett par gösar kom upp samt en riktigt fin asp, så grattis Frasse till nytt pb!
/Micke

Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
/Micke
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)