Efter lång tids funderande och grubblande på en eventuell ny tatuering så sitter den nu på plats. Blev tipsad om en ung och duktig tatuerare som heter Daniel ”Dalle” Irebring och håller till på Mäsings Tattoo i Motala. Eftersom en tatuering som bekant är permanent vill man gärna att det ska bli så bra som det bara går och jag är verkligen så otroligt glad att det blev Daniel som gjorde tatueringen. Jag tror inte att jag skulle kunna bli mer nöjd.
Motivet blev Tommy Kinnerup’s Gädda som han gjort för*Savagear‘s*reklamkampanjer. Sittningen tog fem timmar och såhär i efterhand är det givetvis värt smärtan.
Förberedelser…
Dalle…
Påbörjad…
Växer fram…
Snart klar…
Klar!
#instagram
När allt läkt ska jag försöka lägga upp en lite skarpare bild. Telefonen är ju hyfsad men gör inte riktigt tatueringen rättvisa.
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Motivet blev Tommy Kinnerup’s Gädda som han gjort för*Savagear‘s*reklamkampanjer. Sittningen tog fem timmar och såhär i efterhand är det givetvis värt smärtan.
Förberedelser…
Dalle…
Påbörjad…
Växer fram…
Snart klar…
Klar!
#instagramNär allt läkt ska jag försöka lägga upp en lite skarpare bild. Telefonen är ju hyfsad men gör inte riktigt tatueringen rättvisa.
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)