Intervju med Therese Lundin | ShitFishing.se - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Intervju med Therese Lundin | ShitFishing.se

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Intervju med Therese Lundin | ShitFishing.se

Den 28 februari publicerade jag en intervju med sportfiskaren Therese Lundin, då vi fick veta lite om denna flugfiskande tjej som tycker om att ha många bollar i luften. Renoverar sitt drömhus, flugfisket, foto och det skrivande intresset. Redan då var hon inte helt okänd för fiskevärlden, hon hade då vart med FishEco, +MagazineFish och drev bloggen ”Fly high and aim for the stars”. Men år 2013 har verkligen fått en raket start i hennes fiske. Så vi på ShitFishing tyckte att vi tar en intervju med henne igen och se vad som hänt.   Hej Therese! Det är verkligen trevligt att intervjua dig igen. Detta år har det verkligen hänt mycket för dig. Inte bara sommaren är här och fisket är i full gång. De har även hänt en hel del, kan du berätta lite för oss om det?   Du var nere och stod i fjällornas monter på sportfiskemässan, hur var det? Innan jag åkte så visste jag verkligen inte vad jag skulle förvänta mig. Jag kände ingen där och hade aldrig träffat någon av Fjällorna tidigare. Men det visade sig vara ett helt fantastiskt gäng glädjespridare, och vistelsen där nere blev till ett väldigt fint minne som […]

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    sigpic
    http://ShitFishing.se
    Finns även på Facebook:
    http://www.facebook.com/Shitfishing.se

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Landlax, 2014-07-12, 21:40
1 svar
986 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Marfal
av Marfal

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
91 svar
6 843 visningar