I våra vatten får man anse att detta är bra fiske, vi har ju inte de där ställena där man drar 45 gäddor på en halv dag. Vi drog till med 6 gäddor över 3kg en morgon och 7st en annan på 10 timmar sammanlagt.

Störst för idag, 6,1kg

Glupska firrar

Drillning och full fokus !

För våran utmaning som vi så snabbt och enväldigt godtog från Team GÄDDFJÖS så är dessa 10 timmar riktigt heta, hela 13 fiskar över 3kg som är gränsen för att de skall räknas. Sen kan man ju tycka vad man vill men en fiske över 3kg är en ok fiska att drilla och tampas med så det har varit ett par riktigt roliga fiskepass. Jag och MB som varit ute har verkligen värmt upp ordentligt inför våran höstresa som nu är bokad. Mer återkommer jag till inom kort när det gäller den.
Sketfiske på er !
Share
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)

Störst för idag, 6,1kg

Glupska firrar

Drillning och full fokus !

För våran utmaning som vi så snabbt och enväldigt godtog från Team GÄDDFJÖS så är dessa 10 timmar riktigt heta, hela 13 fiskar över 3kg som är gränsen för att de skall räknas. Sen kan man ju tycka vad man vill men en fiske över 3kg är en ok fiska att drilla och tampas med så det har varit ett par riktigt roliga fiskepass. Jag och MB som varit ute har verkligen värmt upp ordentligt inför våran höstresa som nu är bokad. Mer återkommer jag till inom kort när det gäller den.
Sketfiske på er !
Share
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)