#fiskesnack@Instagram | Grym dag idag! Var ute på förmiddagen och blev av med min "gö - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

#fiskesnack@Instagram | Grym dag idag! Var ute på förmiddagen och blev av med min "gö

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• #fiskesnack@Instagram | Grym dag idag! Var ute på förmiddagen och blev av med min "gö

Grym dag idag! Var ute på förmiddagen och blev av med min "gösoskuld", en gös på 1,5kg och 50cm lång. På eftermiddagen fick jag sällskap i båten av Pontus och Daniel, rätt segt från 18-20 men sen drog Daniel en gös på 3,6 kg och 74cm lång, hans första! Cirka 30 minuter senare böjde sig mitt spö och ett nytt PB var ett faktum!!! 3,88kg och 72cm dock inte helt smärtfritt, hann inte mer än att ta gälgrepp på den så lossnade wobblern som var dåligt krokad, men den här gången var marginalerna på min sida! (För en gångs skull). Glad och nöjd med dagens bravader och vetskapen om att dagens tre gösar fortfarande simmar vidare i sjön så lämnar jag in för dagen! Tack för idag grabbar! #fiskesnack @fiskesnack

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Landlax, 2014-07-12, 21:40
1 svar
999 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Marfal
av Marfal

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
91 svar
7 008 visningar