Fly for Art: Lite fix - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fly for Art: Lite fix

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fly for Art: Lite fix

Har uppdaterat lite här och där på sidan nu! Kände att det behövdes. Nike har äntligen blivit inlagd på hundsidan. Nya länkar, lite uppdaterat under jakt och fiske sidorna. Är 2013 i alla fall nu så fick ändra lite..
    Efter stormen Simone blev det en del vatten i Nissan och mycket fisk vid laxtrappan som förjäves försökte ta sig upp. Kommer några få bilder senare.
    Just nu är det rätt lugnt. Förutom det att Ginny måste in och kollas upp igen. Små hostar titt som tätt så misstänker att hennes bronkit kommit tillbaka. Mindre kul då hon måste vara frisk till den 23 november då vi ska jaga, och 27 november när vi börjar på lydnadsklass 1. Kursen oroar jag mig inte så mycket för. Det är inte så ansträngande på samma sätt som jakten är.
    Ja och så har vi min galna förvuxna älg liknande “lilla” Nike. Hon är mest unghunds slyngel som är halvgalen. Stor som tusan har hon blivit och mätte sist 53 cm… En wachteltik ska ligga mellan 45-52 i manken. Enligt min kära far ska hon bli större, men jag och uppfödaren hoppas på att hon inte blir större förutom på bredden. Blir en rejäl pjäs min lilla tjej.
    Nu ska jag försöka få mig lite sömn i natt, råkade klantigt nog somna efter frukost några timmar och vaknade strax efter lunch. Jaja får upp tidigt imorgon så jag inte vänder på dygnet.
    Ciao Ems

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Landlax, 2014-07-12, 21:40
1 svar
1 002 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Marfal
av Marfal

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
91 svar
7 016 visningar