Testare sökes | Sf lures - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Testare sökes | Sf lures

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Testare sökes | Sf lures

Sf lures växer och i veckan kom den 300:e följaren på Facebook. Detta tänkte jag uppmärksamma genom att ta tillfället i akt och be om hjälp!
    Mitt förra inlägg här på bloggen handlade om mitt nya bete Sf Junebug. Betesmodellen är tänkt att kunna fiskas som jigg, vertikalbete och som spinnare då den avtagbara spinnriggen är monterad. Jag har fiskat en hel del med prototyper jag gjort men nu när slutmodellen äntligen är klar ligger isen i mina vatten.

Eftersom jag sett flera rapporter om öppna vatten tänkte jag som sagt be om hjälp att få betet provfiskat. Om just du kan tänka dig att ge betet lite vattentid så gå in på www.facebook.com/sflures och gilla inlägget om detta så att jag vet vem du är. Om det är flera som är intresserade så får jag helt enkelt lotta fram en mottagare. Känner du fler som kan vara intresserade så delar du inlägget men detta är naturligtvis inget krav.
    Betet behåller du och motkravet är att du lämnar input på funktion och hållbarhet så att jag kan förfina betet.
    Tack på förhand! Hoppas just du vill hjälpa till. Mottagare av betet meddelas på tisdag.
    Skitfiske!
    Jakob Fagerlund

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Swamp, 2019-12-02, 10:30
4 svar
3 191 visningar
0 gillar
Senaste inlägg mikejohnson  
Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
91 svar
7 125 visningar
0 gillar