Petey21: Comeback och nyförvärv - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Petey21: Comeback och nyförvärv

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Petey21: Comeback och nyförvärv

Den här bloggen har, som ni eventuellt noterat, inte uppgraderats på ett bra tag. Anledningen är att jag helt enkelt inte haft så mycket att uppdatera med. År 2013 kan man i princip dra ett streck över vad gäller fiskeväg, då det bara blev en enda fisketur på hela året, en tur på Dalälven i augusti med en gammal barndomsvän och lånade prylar. Hade fullt upp med jobb och annat och hade helt enkelt inte så mycket tid över till fiske, eller något stoff för denna blogg. Men förhoppningsvis blir det lite mer av den varan nu år 2014, därav comebacken.
    *
    Och kan med årets första inlägg presentera ett nyförvärv, nämligen en Ambassadeur 5601 Jerk. Min gamla jerkrulle havererade under Pike Challenge för ett par år sedan. Hade funderingar på att lämna in den för reparation men tänkte att det kanske är lika bra att köpa en ny rulle. Har alltid gillat Ambassadeur så valet föll på denna modell, laddad med Fireline Tracer Braid. Blir intressant att testa framöver. Tight lines!

*

*

*
    *

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/

"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Landlax, 2014-07-12, 21:40
1 svar
994 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Marfal
av Marfal

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
91 svar
6 986 visningar