NFT: Inför Sportfiskemässan - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

NFT: Inför Sportfiskemässan

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• NFT: Inför Sportfiskemässan

Då var det snart dags… Sportfiskemässan 2014 öppnar snart portarna!! Tyvärr har det hänt lite saker som gör att jag Marcus och Patrik inte längre kan åka upp på mässan, däremot så åker David Lundberg samt Daniel Aldenroth upp så vi kommer fortfarande att ha vår monterplats på blogggatan.
    Nytt inom fiske är att flera stora gäddor dras just nu, inte ofta man har kunnat fiska så här länge i sundet innan gäddförbudet kommer igång (1:a April till sista Maj) häromdagen drog Lundberg en fin gädda på 8,2kg när han bara skulle testa motorn en kort stund. Marcus Brunsten har lagt flera pass i kusten och även han plockat många fina gäddor så passa på att ta ett pass innan sista Mars!! Och respektera förbudet, det är för att öka antalet gäddor och abborrar.
    Satt även å lekte lite med en ”intro” film, så den måste jag ju visa här =) Tog mig 10min att göra den så finns väl saker att förbättra men lite kul var det allt att göra den.
    Det kommer att livebloggas under mässan här på www.nfteam.se samt på vår facebook sida så för er som inte kan åka upp får följa mässan via oss!

Inlägget Inför Sportfiskemässan dök först upp på NFTeam.se.

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    Marcus Jansson
    NFTeam (www.nfteam.se)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Landlax, 2014-07-12, 21:40
1 svar
990 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Marfal
av Marfal

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
91 svar
6 904 visningar