utrustning?! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

utrustning?!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Nej det är sant och jag förstår precis vad du menar. Mitt ena Abu spö har kanske 3-4 år på naken men det är någonting som gör att det där spöt alltid får följa med på fisketuren sen min rulle på det spöt är en Cardinal 304R. Lite större rulle men den
    t är så jävla go! Exakt man lånar andras provar andras saker. Men man vill ändå fiska med sitt eget. Spelar ingen roll så är det bara.

Min rulle som jag fick av min kompis (han har sportfiske butik) jag har precis lärt känna rullen och nu börjar den passa in och man va lite skeptisk till något nytt för det man har själv. Funkar alltid bäst! Tycker jag! Det

Kommentera

Jo jag håller med dig och det bästa är att sen jag flytta upp hit från Skåne så har mitt fiske exploderat jag har eget fiskevatten som min svärfar äger jag bottenmetar på 3 spön oftast ett av dom är ett Ul spö som jag fastnat för och känslan att veva hem en större fisk på Ul är underbar! Men nu får jag ju rabatt på emot 70-90%. Ibland betalar jag inget för drag sänke krokar flöde och sådant. Har nu börjat och testa en del utrustning som spö och rullar och får behålla en del av sakerna. Så bättre kan det inte bli haha

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av Landlax, 2014-07-12, 21:40
      1 svar
      988 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Marfal
      av Marfal

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
      91 svar
      6 871 visningar