ThePikeFather: Värtan Cup 2014. 25/8-14 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ThePikeFather: Värtan Cup 2014. 25/8-14

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• ThePikeFather: Värtan Cup 2014. 25/8-14

Nu på söndag den 31 augusti går Värtan Cup av stapeln.*
    Sportfiskeboden i*Viggbyholms Marina med Micke “MrB”*Boettge i spetsen anordnar själva tävlingen.*

Jag har varit med på ett gäng Värtan Cuptävlingar, brukar vara svårt, jag tror att jag har en enda godkänd fisk i mitt bagage. Så brukar vara svårfiskat, även om tävlingen är aningens tidigare iår än den brukar (var nog så förra året också?).*

Tagen precis innan starten går. *Mäktigt!
    .
    Starten 2013.*
    Film, klicka här.
    .
    Starten 2012.
    Film, klicka här.
    .
    Starten 2011.
    Film, klicka här.
    .
    (WordPress har gjort förändringar, så det är inte möjligt o länka lika bra som tidigare att länka till youtube, så ovan är så bra det blir). *
    .
    Hur som, det är det artonde året tävlingen anordnas, och det brukar vara riktigt många startande båtar med i tävlingen.*
    Nu i skrivandes stund är 97 lag anmälda, och sista dagarna brukar det drälla in en massa anmälningar.*
    Så passa på o anmäl DIG och dina vänner till Sveriges kanske största gäddfisketävling.*
    .
    Dagen innan den 30:e, alltså på lördagen, så anordnar samma ställe en liten*“Gäddfiske-mässa”*med utställare på plats från olika större tillverkare, den enda som jag nämner vid namn som kommer vara där är:*Jacob Magnusson aka*Eastfield Lures. Så åk dit och kika på hans beten och kanske några saker också. Brukar vara skoj!
    .
    Hoppas vi ses där!
    .
    Allt gott!
    //TPF

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    http://thepikefather.wordpress.com/

Lägg gärna till ThePikeFather på Facebook. Klicka här!

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Swamp, 2019-12-02, 10:30
4 svar
3 181 visningar
0 gillar
Senaste inlägg mikejohnson  
Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
91 svar
7 088 visningar
0 gillar