Jag har startat en ny hemsida för min betestillverkning, http://nettelbaits.se/ , där information med mera finns tillgänglig om Nettel-Laken. Jag kommer så smått att flytta över dit och lägga ner gamla teamdalkars-sidan och även den här bloggen. Blir en nystart med blogg på den sidan istället. Gå gärna in och titta hur den har blivit att se ut nu: http://nettelbaits.se/
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)