Hade ju tänkt att det skulle komma lite fina gäddbilder här idag men det sket sig ju.
Glada i hågen och supertaggade så stack Nille och jag ut på sjön i full fart med siktet inställt på gädda. Några som inte var supertaggade denna sköna söndag var gäddorna, de var som bortblåsta.
Som tur var hade vi med abborregrejerna så vi fick några firrar i alla fall.
Några felkrokade braxar blev det oxå, den på bilden nedan hade Super Sandrans krok i munnen så jag vete fan om han var sugen på att smälla i sig betet?
Vädret kan man i alla fall inte klaga på, solen dök upp och det var så gott som vindstilla med några plusgrader i luften.
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Glada i hågen och supertaggade så stack Nille och jag ut på sjön i full fart med siktet inställt på gädda. Några som inte var supertaggade denna sköna söndag var gäddorna, de var som bortblåsta.
Som tur var hade vi med abborregrejerna så vi fick några firrar i alla fall.
Några felkrokade braxar blev det oxå, den på bilden nedan hade Super Sandrans krok i munnen så jag vete fan om han var sugen på att smälla i sig betet?
Vädret kan man i alla fall inte klaga på, solen dök upp och det var så gott som vindstilla med några plusgrader i luften.Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)