Team Colibri: Nye jogghoder - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Team Colibri: Nye jogghoder

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Team Colibri: Nye jogghoder

Mer shopping, denne gangen fra Ebay. Her er link til nyanskaffelsene:
    http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&alt=web&id=321773955306&globalID=EB AY-US

Noen morsomme jigghoder som skal testes til både røye og abbor. Jeg kjøpte seks i 15 gram, men de finnes også i 7 gram for finesse-entusiasten. Porto var inkludert så summen ble 92,- og pakken kom etter tre uker.

Jigghode med spinnerblad
    Jeg er alltid på utkikk etter det perfekte jigghodet, selv om jeg vet veldig godt at det ikke finnes, siden ulike måter å presentere jiggen på krever ulik form på hodet, ulik vekt og ulik innfesting, forskjellige krokstørrelser og så videre i det uendelige. Disse hodene er en variant over temaet "stand-up", altså jigghoder som skal sørge for at jiggen står hvis du slipper den ned til bunnen.

Pakken ble selvfølgelig revet opp straks den ankom postkassen. Frem med superlim og diverse jiggkropper. Jeg satser her på abbor-vennlige størrelser, siden jeg skal tilbringe den neste uken i Vansjø. Med jiggkropper montert ser det slik ut:

Giv akt!
    Nærmest til lengst bort:
    Savagear
    Savagear
    Westin
    Svartzonker
    Berkley
    D.O.A

Den siste på listen, D.O.A cal-shad (farge "Morning Glory") er ny for meg. Den virker bra, passe myk og velbalansert. Det blir spennende å prøve den i vannet. Svartzonker MCrubber Bass er også ny, her i fargen Motoroil. Begge to ble innhandlet i Stockholm. Resten er kjente og kjære modeller du har sett på bloggen før.

PS.
    De to nederste bildene er tatt med IPhone 6. Min Iphone 5 gikk på en smell og ble erstattet med en sekser før vi dro til Sverige. Bildekvaliteten er ikke helt speilrefleks, men slettes ikke værst og mye bedre enn med den gamle.

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Landlax, 2014-07-12, 21:40
1 svar
988 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Marfal
av Marfal

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
91 svar
6 888 visningar