Passade på att ta en liten tur på kvällen då det klarnade upp och vinden mojnade. Även denna gång så var det abborre som var målet.
Blev några borrar även denna gång men de lite större så jag tyvärr inte skymten av.
Här får en liten borre gå tillbaka
Solen stekte på och jag njöt i fulla drag.
Abborrarna steg upp till ytan på kvällen och då var inte mina jiggar klockrena. Skulle haft med mig lite ytbeten men så fint väder hade jag inte vågat tro att det skulle bli.
Dragon spöt är kanon!
Man stöter på lite lustiga farkoster när man kör kvällsturer. Kanske därför jag gillar mornar extra mycket får då är det oftast bara tokiga fiskare som är ute och åker.

Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Blev några borrar även denna gång men de lite större så jag tyvärr inte skymten av.
Här får en liten borre gå tillbakaSolen stekte på och jag njöt i fulla drag.
Abborrarna steg upp till ytan på kvällen och då var inte mina jiggar klockrena. Skulle haft med mig lite ytbeten men så fint väder hade jag inte vågat tro att det skulle bli.
Dragon spöt är kanon!Man stöter på lite lustiga farkoster när man kör kvällsturer. Kanske därför jag gillar mornar extra mycket får då är det oftast bara tokiga fiskare som är ute och åker.

Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)