Det var ett tag sedan det var något fiske för min del men är det dags att vässa krokarna och ladda om inför hösten och kommande Värtan cup.
Regnade lite smått när jag kom ut men efter regn kommer solsken och mycket riktigt klarnade det upp och solen tittade fram
.
Idag blev det att prova både små och stora beten. De minsta betena gav mest fisk men små tyvärr. Men gäddorna var på hugget och det var riktigt skönt att känna på hur aggressiva de kan vara när de hugger. Att variera beten vet ju alla är ett måste för att se vad som passar just för dagen och idag var gamla hederliga skeddrag rätta dragen

/Håkan

Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Regnade lite smått när jag kom ut men efter regn kommer solsken och mycket riktigt klarnade det upp och solen tittade fram
. Idag blev det att prova både små och stora beten. De minsta betena gav mest fisk men små tyvärr. Men gäddorna var på hugget och det var riktigt skönt att känna på hur aggressiva de kan vara när de hugger. Att variera beten vet ju alla är ett måste för att se vad som passar just för dagen och idag var gamla hederliga skeddrag rätta dragen

/Håkan
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)