Det har även blivit en mete-tur på Vandia för mig, Daniel och Ronny. Personligen gick det helt ok med ca 25 spättor och lite annat. Största spättan var på strax under kilot. Hur det gick för dem andra har jag ingen riktig koll på men tror inte det kom upp något bättre.

/Tobias

Läs mer på bloggen

/Tobias
Läs mer på bloggen