Mera sill!! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Mera sill!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Mera sill!!

    Jag är precis hemkommen från Helsingborgslägret där jag varit ledare för tredje gången.

    Alltid lika roligt och även denna gång var de stora sillarna inne!

    Jag fick ingen jättestor sill men det blev mycket och ett antal på runt 300 gram. Det var mycket bra snittstorlek mellan 150-300 gram.


    Fiskande lägerdeltagare!


    Lysekils nya fiskemaffia!


    Sillafiske!


    Kelvin med sill!


    Pelle med spätta!


    Spöböj!

    Större delen av tiden hjälpte jag deltagarna med deras fiske men jag lyckades ändå bända upp lite fisk.

    2 torsk
    5 skrubbskädda
    4 sandskädda
    66 sill 6 x 300g, 30 x 200g

    Jag har även ströfiskat upp
    1 gärs
    1 björkna
    1 svartmunnad smörbult

    Under några småpass.

    Jag, Melvin och Albin gick också bet på ett lakepass nyligen.

    Totalt 266 poäng.

    /Hasse





    Läs mer på bloggen

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Landlax, 2014-07-12, 21:40
1 svar
1 002 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Marfal
av Marfal
 
Startad av Swamp, 2019-12-02, 10:30
4 svar
3 116 visningar
0 gillar
Senaste inlägg mikejohnson  
Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
91 svar
7 022 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Xerup
av Xerup
 
Startad av Team Colibri, 2025-07-02, 09:19
0 svar
93 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Team Colibri  
Arbetar...
X