Vilken upplevelse! Y-m-d H:i - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vilken upplevelse! Y-m-d H:i

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Vilken upplevelse! Y-m-d H:i


    Tja!

    Fick möjligheten att följa med min goda vän till deras egna lilla syndikat under en hel helg,
    Har fiskat här två gånger innan, sist var det totalt dött förutom en boltad gädda...


    Denna gång förmäskade vi lite för att öka chanserna och se ifall vi kunde få igång dom.
    Fiskarna är så himla vackra här och vattnet är alldeles klart som kranvatten, problemet är all nate i sjön och där är mycket av den!

    Lyckades landa en fisk under helgen och den fick jag hämta med min lilla gummibåt ute i naten, den satt igenom en vägg av nate som var helt omöjlig att dra upp,
    Som tur var vattnet så himla klart att jag såg fisken tydligt under båten, som en ren chansning efter många försök att få ut fisken från naten så bestämde jag mig för att bara håva skiten med nate och allt som satt där.

    Det gick denna gång och jag kunde lugnt och sansat ro tillbaka till land med en riktigt fin fjällkarp från ett mycket speciellt vatten.
    Själva upplevelsen att drilla en fin karp i totalt klart vatten i en liten gummibåt... I LIKE!

    Även denna fisk fatta tag för en Signature Squid från Sticky Baits som också var det enda som behaga att nappa.
    Men vad gör det när man fångar en sådan snygg fisk!







    Läs mer på bloggen
    Slaaack Liiiines!!!

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
11 svar
3 081 visningar
2 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E
 
Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
77 svar
4 904 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Xerup
av Xerup
 
Startad av nybörjare-igen, 2023-01-30, 19:45
26 svar
2 215 visningar
15 gillar
Senaste inlägg anteman
av anteman
 
Startad av efc__, 2023-06-30, 23:15
12 svar
525 visningar
2 gillar
Senaste inlägg Flex
av Flex
 
Startad av MrTotte, 2023-07-23, 16:36
15 svar
1 410 visningar
1 gilla
Senaste inlägg Kolnej
av Kolnej
 
Arbetar...
X