[FONT=Myriad Web Pro]Japp idag drog ut och skulle testa och fiska med lätta grejer =) de är så kul !
Drog ner till ån och kastade lite, sen kom jag till ett ställe där det var lugnt och inge blåst eller något sådant, satte på min nya X-Rap och kände något direkt första kastet så jag kastade ut igen och vevade in lite saktare och gjorde lite vevstopp, X-Rap modellerna har ett otroligt fint häng så andra kastet sade det bara BOOM! så var första gädda på för denna dag =) ingen stor men otroligt kul och ha fisk på när man fiskar med otroligt lätta grejer.
Direkt efter det så gick jag iväg längre bort i ån, men då kom STORMEN, asså de gick inte och kasta, wobblern bara flyger ¨t helvete när ja skulle kasta någonstans, regnet öste ner o så, då tog jag mina grejer och åkte iväg med bilen till lite andra ställen. Efter att ha varit på 3 olika ställen så blev det hemgång, magen kurra efter mat så
, men en gädda för dagen iaf.
[/FONT][FONT=Myriad Web Pro][FONT=Georgia]
[/FONT][/FONT]
[FONT=Myriad Web Pro]
[/FONT]
[FONT=Myriad Web Pro]
[/FONT]
[FONT=Myriad Web Pro][FONT=Myriad Web Pro]Abborre PB
Rubriken är sann
Stack ner med vännen och fiskade litegrann längre fram under dagen, efter mitt första fiskepass.
Kastar i en Rapala Deep Runner och vevar i normalt tempo, så kommer en stor borre efter, och adrenalinet höjs. Sedan efter 3 kast åt det hållet den simmade ut till så tog den rejält
en borre på 470gr, otroligt fina ränder.

[FONT=Myriad Web Pro]Det var det första men nu till det bästa.
Efter ett antal kast så bytte jag wobbler. Bomber 15A på tur.
Det tog bara 3 kast sen landade jag mitt nya personliga bästa (PB) när
det gäller Abborre, 1450gr och den var 44,5 cm lång.[/FONT]

[/FONT][/FONT]

Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Drog ner till ån och kastade lite, sen kom jag till ett ställe där det var lugnt och inge blåst eller något sådant, satte på min nya X-Rap och kände något direkt första kastet så jag kastade ut igen och vevade in lite saktare och gjorde lite vevstopp, X-Rap modellerna har ett otroligt fint häng så andra kastet sade det bara BOOM! så var första gädda på för denna dag =) ingen stor men otroligt kul och ha fisk på när man fiskar med otroligt lätta grejer.
Direkt efter det så gick jag iväg längre bort i ån, men då kom STORMEN, asså de gick inte och kasta, wobblern bara flyger ¨t helvete när ja skulle kasta någonstans, regnet öste ner o så, då tog jag mina grejer och åkte iväg med bilen till lite andra ställen. Efter att ha varit på 3 olika ställen så blev det hemgång, magen kurra efter mat så
, men en gädda för dagen iaf.[/FONT][FONT=Myriad Web Pro][FONT=Georgia]
[/FONT][/FONT][FONT=Myriad Web Pro]
[/FONT][FONT=Myriad Web Pro]
[/FONT]
[FONT=Myriad Web Pro][FONT=Myriad Web Pro]Abborre PB
Rubriken är sann

Stack ner med vännen och fiskade litegrann längre fram under dagen, efter mitt första fiskepass.
Kastar i en Rapala Deep Runner och vevar i normalt tempo, så kommer en stor borre efter, och adrenalinet höjs. Sedan efter 3 kast åt det hållet den simmade ut till så tog den rejält
en borre på 470gr, otroligt fina ränder.
[FONT=Myriad Web Pro]Det var det första men nu till det bästa.
Efter ett antal kast så bytte jag wobbler. Bomber 15A på tur.
Det tog bara 3 kast sen landade jag mitt nya personliga bästa (PB) när
det gäller Abborre, 1450gr och den var 44,5 cm lång.[/FONT]

[/FONT][/FONT]
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)