Team-Vraken: 100207 Betesfisktur - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Team-Vraken: 100207 Betesfisktur

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Team-Vraken: 100207 Betesfisktur

*

*

[FONT=Georgia]BETEFISKTUR!![/FONT]

*

[FONT=Georgia]Idag blev det en kortis till vår ”lokala” damm för att se om det fanns lite huggvillig betesfisk i form av mört.[/FONT]

*

*

[FONT=Georgia]Efter lite mäskning med bröd, så behagade 10-12 mörtar syna spannen……..Nu skall dom bara hållas syresatta till nästa helg då ismete står på dagordningen.[/FONT]

*

[FONT=Georgia]Vi passade även på att ta en runda ner till båten och givetvis bekräftades våra misstankar med råge, infryst i 15cm tjock is! Bara att plocka fram isborren och yxa och påbörja operation frigörning….[/FONT]

*

[FONT=Georgia]Conny hade en nära isbadsupplevelse när han stående på isen vid aktern skall sparka loss ett isflak och båten helt plötsligt lossnar från sitt grepp i isen och glider fram i vattnet.
    Stående nästan lodrätt med händerna på båten och fötterna på isen, skrikandes i fasett ”kom och hjälp DET ÄR ALLVAR, jag trillar i”[/FONT]
    [FONT=Georgia]Efter att ha asgarvat i 10-15 sekunder undsatte jag givetvis min kamrat från den prekära situation han försatt sig i!!
    [/FONT]

[FONT=Georgia]Efter nästan 2 timmars borrande och hackandes låg hon och guppade fint i sin isfria vak![/FONT]

*

*

*

Jörgen

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    [FONT="Comic Sans MS"]Team Vraken
    http://www.team-vraken.blogspot.com/
    [/FONT]

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Swamp, 2019-12-02, 10:30
4 svar
3 149 visningar
0 gillar
Senaste inlägg mikejohnson  
Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
91 svar
7 052 visningar
0 gillar