I måndags blev det några timmar i Västhamnen. Sandskäddor blev det i mängder, men det var mest smått. 60-70 st hade man säkert uppe och vände.
Och igår jobbade jag på Vandia och det blev en helt okey dag. För egen del blev det 20-25 torskar men även här var det mycket smått som fick gå tillbaks.
Och nu är visst horngäddan på gång. Igår togs det gäddor både från västhamnen och Hittarp.
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Och igår jobbade jag på Vandia och det blev en helt okey dag. För egen del blev det 20-25 torskar men även här var det mycket smått som fick gå tillbaks.
Och nu är visst horngäddan på gång. Igår togs det gäddor både från västhamnen och Hittarp.
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)