Har inte kunnat skriva så mkt nu, inte heller fiskat så mkt, men det ska det snart bli ändring på.Har beställt nästan all karputrustning nu, ska bara få hem den, lägger upp allt jag köpt sen.Tänkte lägga första passet i Linneasjön.www.amofishing.se
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)