[FONT=Arial]Så avslutar man snart ännu en vintrig helg utan fiske……………Mår lite halvkrassligt tillsammans med historiskt fångstresultat, 3-4 decimeter blötsnö på sjöarna gör att motiveringen inte är på topp (jag tror jag talar för Conny också?)
[/FONT]
*
[FONT=Arial]Nu är längtan efter våren och tillhörande islossning*större än någonsin![/FONT]
[FONT=Arial]Vilka möjligheter som då öppnar sig…Insjöfiske efter dom stora gäddorna på det grunda! Fireballfiske efter gösen som står koncentrerat på djupkanterna..............
Havsfisket i Sundet efter den härligt stridbara öringen, mitt nyligen påbörjade projekt med trolling efter torsk mm mm
[/FONT]
[FONT=Arial]Nu blir det mest att man bunkrar upp inför säsongen (blir det inget fiske, får man åtminstone köpa lite prylar!)[/FONT][FONT=Arial]
[/FONT]
[FONT=Arial]Som dessa härliga Rapala Deep TailDancer som nu bara väntar på att trollas ned på en 9-10 meter och locka stortorsken och kanske en bonusöring till hugg!!
[/FONT]
[FONT=Arial]
[/FONT]
[FONT=Arial]Just nu känns det som en avlägsen dröm, men snart, snart kanske drömmen slår in!![/FONT]
*
[FONT=Arial]Jörgen[/FONT]
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
[/FONT]*
[FONT=Arial]Nu är längtan efter våren och tillhörande islossning*större än någonsin![/FONT]
[FONT=Arial]Vilka möjligheter som då öppnar sig…Insjöfiske efter dom stora gäddorna på det grunda! Fireballfiske efter gösen som står koncentrerat på djupkanterna..............
Havsfisket i Sundet efter den härligt stridbara öringen, mitt nyligen påbörjade projekt med trolling efter torsk mm mm
[/FONT]
[FONT=Arial]Nu blir det mest att man bunkrar upp inför säsongen (blir det inget fiske, får man åtminstone köpa lite prylar!)[/FONT][FONT=Arial]
[/FONT][FONT=Arial]Som dessa härliga Rapala Deep TailDancer som nu bara väntar på att trollas ned på en 9-10 meter och locka stortorsken och kanske en bonusöring till hugg!!
[/FONT]
[FONT=Arial]
[FONT=Arial]Just nu känns det som en avlägsen dröm, men snart, snart kanske drömmen slår in!![/FONT]
*
[FONT=Arial]Jörgen[/FONT]
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)