Team-Vraken: 100221 VÅRLÄNGTAN! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Team-Vraken: 100221 VÅRLÄNGTAN!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Team-Vraken: 100221 VÅRLÄNGTAN!

[FONT=Arial]Så avslutar man snart ännu en vintrig helg utan fiske……………Mår lite halvkrassligt tillsammans med historiskt fångstresultat, 3-4 decimeter blötsnö på sjöarna gör att motiveringen inte är på topp (jag tror jag talar för Conny också?)[/FONT]

*

[FONT=Arial]Nu är längtan efter våren och tillhörande islossning*större än någonsin![/FONT]

[FONT=Arial]Vilka möjligheter som då öppnar sig…Insjöfiske efter dom stora gäddorna på det grunda! Fireballfiske efter gösen som står koncentrerat på djupkanterna..............
    Havsfisket i Sundet efter den härligt stridbara öringen, mitt nyligen påbörjade projekt med trolling efter torsk mm mm
    [/FONT]

[FONT=Arial]Nu blir det mest att man bunkrar upp inför säsongen (blir det inget fiske, får man åtminstone köpa lite prylar!)[/FONT][FONT=Arial][/FONT]

[FONT=Arial]Som dessa härliga Rapala Deep TailDancer som nu bara väntar på att trollas ned på en 9-10 meter och locka stortorsken och kanske en bonusöring till hugg!!
    [/FONT]

[FONT=Arial][/FONT]

[FONT=Arial]Just nu känns det som en avlägsen dröm, men snart, snart kanske drömmen slår in!![/FONT]

*

[FONT=Arial]Jörgen[/FONT]

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    [FONT="Comic Sans MS"]Team Vraken
    http://www.team-vraken.blogspot.com/
    [/FONT]

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Swamp, 2019-12-02, 10:30
4 svar
3 191 visningar
0 gillar
Senaste inlägg mikejohnson  
Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
91 svar
7 100 visningar
0 gillar