
Slutfiskat för idag och blankpass blev det, började med lugna fina vindar men det började blåsa upp framåt eftermiddagen så vi körde slut på batterierna så vi bröt vid halv 4. Nu blir det after fish med en kall. Nya tag imorgon.
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)