C4rlsson: Abborremio! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

C4rlsson: Abborremio!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • C4rlsson: Abborremio!

    Ikväll åkte jag och Jocke ute för att köra lite dropshot efter den randiga jägaren! Själv så hade jag aldrig tidigare testat denna metod, så det var dropshotpremiär. Och jag kan ju säga att jag fastnade för det direkt. Första kastet får jocke fisk, och så flöt det på. Många bom men en hel del fisk upp. Vi höll rätt jämna steg. Men jag lyckades kroka de lite finare fiskarna. Vi fick ingen bamsing, men jag tog 6-7 stycken på 300-400g, väldigt kul! Totalt fick vi ca 40 Abborrar.






    Läs mer...

    (Detta inlägg har postats automatiskt)
    Besök gärna min blogg, Fiskebröder i söder

    http://www.fishbrain.com/Carlsson
    http://www.ichtys.se

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Landlax, 2014-07-12, 21:40
1 svar
1 003 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Marfal
av Marfal
 
Startad av Swamp, 2019-12-02, 10:30
4 svar
3 119 visningar
0 gillar
Senaste inlägg mikejohnson  
Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
91 svar
7 022 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Xerup
av Xerup
 
Startad av Team Colibri, 2025-07-02, 09:19
0 svar
94 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Team Colibri  
Arbetar...
X