[FONT=Verdana]Idag log väderguden verkligen mot oss, utlovade vindar kring 0-1 m/S gjorde valet enkelt, idag skulle det metas efter knaggrocka.[/FONT]
[FONT=Verdana]Vi stack till affären och provianterade och kom ut på sjön strax efter tio.
Givetvis var vi "tvugna" att stanna vid "kummelkanten" och göra ett par drifter.......... [/FONT]
[FONT=Verdana]Det visade sig vara ett smart drag! Efter en kort stund landades resans största kummlar (än så länge)[/FONT]
[FONT=Verdana][/FONT]
[FONT=Verdana]Jag och brorsan med kummel på 6,9kg och 6,6kg![/FONT]
[FONT=Verdana]Metet gav tyvärr ingen knaggrocka. Ogge drog däremot en fin fenknot på 0,75kg![/FONT]
[FONT=Verdana]Kummel, Kolja, långa, lubb och fenknot fick syna båtdäcket under dagens tur![/FONT]
[FONT=Verdana]Min kummel på 6,9kg blev dagens största!![/FONT]
[FONT=Verdana]Vi stack till affären och provianterade och kom ut på sjön strax efter tio.
Givetvis var vi "tvugna" att stanna vid "kummelkanten" och göra ett par drifter.......... [/FONT]
[FONT=Verdana]Det visade sig vara ett smart drag! Efter en kort stund landades resans största kummlar (än så länge)[/FONT]
[FONT=Verdana]Jag och brorsan med kummel på 6,9kg och 6,6kg![/FONT]
[FONT=Verdana]Metet gav tyvärr ingen knaggrocka. Ogge drog däremot en fin fenknot på 0,75kg![/FONT]
[FONT=Verdana]Kummel, Kolja, långa, lubb och fenknot fick syna båtdäcket under dagens tur![/FONT]
[FONT=Verdana]Min kummel på 6,9kg blev dagens största!![/FONT]
[FONT=Verdana]Jörgen[/FONT]
[FONT=Verdana][/FONT]
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)