Inget fiske i veckan, först på fre e vi på vattnet.
Cupen i Landskrona blev riktigt uselt, så den glömmer vi.
Just nu pendlar min mobil nånstans mellan dk och hbg, så där når ni inte mig.
Cupen i Landskrona blev riktigt uselt, så den glömmer vi.
Just nu pendlar min mobil nånstans mellan dk och hbg, så där når ni inte mig.
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)