Hjälp oss att förbättra medlemstidningen Svenskt Fiske - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hjälp oss att förbättra medlemstidningen Svenskt Fiske

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Hjälp oss att förbättra medlemstidningen Svenskt Fiske




    Foto: Sportfiskarna


    Som en del i ett utvecklingsarbete av Svenskt Fiske vill vi veta mer om vad du som medlem tycker om vår medlemstidning. Vi har skickat ut enkäten via vårt nyhetsbrev så kolla din inbox!

    Genom att svara på en enkät med 11 frågor kan du ge oss värdefull information om vad vi bör prioritera i arbetet. Alla svar är anonyma.


    När du har svarat på enkäten har du möjlighet att vara med i utlottningen av tre presentkort om 1000 kr på fiskebutiken www.dogger.se. Om du vill delta i utlottningen anger du din mejladress sist i enkäten.


    Vi vill ha ditt svar senast 25 november. Om du inte skulle få vårt nyhetsbrev men vill svara på enkäten kan du kontakta oss via kommunikation@sportfiskarna.se så skickar vi en länk till undersökningen.


    STORT TACK FÖR DIN MEDVERKAN!

    Read more

    Läs mer på hemsidan
    Stödjer du sportfisket och fiskevården i Sverige? Bli medlem i Sportfiskarna.
    Klicka här för att bli medlem!
    Gilla oss på Facebook
    Sportfiskarnas hemsida

    Använd kontaktformuläret om du vill kontakta oss

  • #2
    Vi har ju sagt vad vi tycker här på "erat" forum och ingeting händer

    Vad får er att tro då att vi vill säga något om tidningen ???

    Precis ALLTING är viktigare än Sveriges största fiskeforum, så känner varje fall jag och tror många andra oxå.

    Här inne finns såååå mycket kompetens vad det gäller hemsidor, fiske, båtar mm.mm..... Men får man inget gehör så tröttnar man rätt fort.

    Jag har snart varit medlem här i 10 år. Att vara medlem i Sportfiskarna ser jag som en självklarhet när jag fiskar. Men om jag skall vara ärlig så börjar jag tröttna.

    Säger som en del andra har sagt här inne....

    GÖR OM, GÖR RÄTT......

    Mvh
    Classe
    Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
    Flugfiske är en Livs-stil
    2016 har jag blivit Multifrälst

    Kommentera


    • #3
      ja jag anmälde mig iallafall,, ser inte nyttan med att gnälla.
      och jag är ej medlem , men ska fixa detta 2020

      Kommentera


      • #4
        Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg
        Vi har ju sagt vad vi tycker här på "erat" forum och ingeting händer

        Vad får er att tro då att vi vill säga något om tidningen ???

        Precis ALLTING är viktigare än Sveriges största fiskeforum, så känner varje fall jag och tror många andra oxå.

        Här inne finns såååå mycket kompetens vad det gäller hemsidor, fiske, båtar mm.mm..... Men får man inget gehör så tröttnar man rätt fort.

        Jag har snart varit medlem här i 10 år. Att vara medlem i Sportfiskarna ser jag som en självklarhet när jag fiskar. Men om jag skall vara ärlig så börjar jag tröttna.

        Säger som en del andra har sagt här inne....

        GÖR OM, GÖR RÄTT......

        Mvh
        Classe
        Håller med Classe här, förut va fiskesnack det första jag läste när jag öppna mobilen när jag tog min morgonkaffe på skethuset innan jobbet, men nuförtiden kan det gå dagar innan jag ens går in på sidan och jag blir lika sne varje gång jag öppnar den, jag får känslan av att ni på ”sportfiskarna” inte ens är sportfiskare, nu vill bara tjäna pengar, i alla fall ni som sysslar med sidan. Nu känns det mest som en reklamplattform där det enda färgglada är reklamannonserna, förut va det fångstbilder å annat kul som fanns i flödet, men nu är allt det borta och det lär ju inte komma tillbaka heller precis som alla gamla medlemmar som försvunnit pga eran nedgradering.

        Kommentera


        • #5
          Dom svarar inte ens på kritik. Helt värdelöst

          Kommentera


          • #6
            Som vi skrivit många gånger tidigare så arbetar vi för att förbättra forumet. Det har absolut tagit lååångt längre tid än vad som egentligen är rimligt. Men vi hoppas snart kunna samla in de synpunkter som finns, på ett strukturerat sätt. Återkommer om det när det är dags!
            Stödjer du sportfisket och fiskevården i Sverige? Bli medlem i Sportfiskarna.
            Klicka här för att bli medlem!
            Gilla oss på Facebook
            Sportfiskarnas hemsida

            Använd kontaktformuläret om du vill kontakta oss

            Kommentera

            Foton

            Collapse

            Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

            Relaterat

            Collapse

            Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

            Arbetar...
            X