Anders. Ja det kommer visas konkurrerande produkter i tidningarna. Vad har vem som äger domän namnet med det här att göra. Hehe, Det är ju ingen hemlighet att Svendsen sport och DAM är med och har aldrig varit en hemlighet
Det står i pressreleasen som gått ut i hela Europa.
Jan O, hehe ja vad säger man? Lite tråkigt av dig att reagera på det här sättet, det var faktiskt den sista jag trodde skulle reagera så. Jag tänker inte ge mig in i en diskussion om det här. Tokfjantigt! Ingen har förnekat att Svendsen sport är med, du läste ju själv pressreleasen från dem, där de skriver att de tillsammans med mig gör detta. Vad är problemet? Återigen otroligt tråkig och onödig reaktion. Vill du diskutera detta så är du välkommen att ringa under morgondagen.
Ps. PUSS
Önskar er en trevlig kväll, nu blir det stand-up comedy från Netflix!
Looos. Robbooooooos
Det står i pressreleasen som gått ut i hela Europa. Jan O, hehe ja vad säger man? Lite tråkigt av dig att reagera på det här sättet, det var faktiskt den sista jag trodde skulle reagera så. Jag tänker inte ge mig in i en diskussion om det här. Tokfjantigt! Ingen har förnekat att Svendsen sport är med, du läste ju själv pressreleasen från dem, där de skriver att de tillsammans med mig gör detta. Vad är problemet? Återigen otroligt tråkig och onödig reaktion. Vill du diskutera detta så är du välkommen att ringa under morgondagen.
Ps. PUSS
Önskar er en trevlig kväll, nu blir det stand-up comedy från Netflix!
Looos. Robbooooooos
Kommentera