Fiskejournalen nr 2 2014? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskejournalen nr 2 2014?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fiskejournalen nr 2 2014?

Jag håller på med ett gymnasiearbete angående doftmedel hos fiskar och hade letat upp en bra artikel i Fiskejournalen nr 2 - 2014. Problemet är bara att jag inte hittar tidningen igen efter att jag tog med den till skolan för att använda till arbetet :/ Jag skulle vara ytterst tacksam om någon vänlig själ skulle vilja ta kort på hela artikeln om fiske efter abborre med doftmedel och posta bilderna här i tråden eller skicka via PM

Tack på förhand!
    Senast ändrad av Göteborgsfiskaren96; 2014-12-07, 13:19.

Ingen??

Kommentera

Jag har förmodligen det numret någonstans ute i förrådet, PMa din mailadress så skall jag leta.

Kommentera

Får du inget annat napp () så gå in på deras hemsida eller ring. De är säkert glada om de kan bidra till ett gymnasiearbete och kommer att maila dig eller skicka en tidning (om de inte är idioter...). Har sökt på hemsidan men hittar inte artikeln du söker. Så kontakta dem så får du säkert hjälp!

Kommentera

Ursprungligen postat av Göteborgsfiskaren96 Visa inlägg
          Jag håller på med ett gymnasiearbete angående doftmedel hos fiskar och hade letat upp en bra artikel i Fiskejournalen nr 2 - 2014. Problemet är bara att jag inte hittar tidningen igen efter att jag tog med den till skolan för att använda till arbetet :/ Jag skulle vara ytterst tacksam om någon vänlig själ skulle vilja ta kort på hela artikeln om fiske efter abborre med doftmedel och posta bilderna här i tråden eller skicka via PM

Tack på förhand!
          Hej Harald Olivegren;

Kontakta Martin Falklind, tel. 0302-244 44, redaktion@fiskejournalen.se eller Håkan Otterberg, tel-0302-244 46, annons@aller.se hos Fiskejournalen, så hjälper de dig garanterat med en ny Fiskejournalen Nr 2. 2014 när de hör att du håller på med ett gymnasiearbete om "Stinker Baits" där tidningen behövs...

Go for the Big Ones!

http://www.trumman.com/fisketips.htm
          Old Firehand

Senast ändrad av Old Firehand; 2014-12-07, 15:03.

Kommentera

Göteborgsfiskaren96, du har länk till inscannad artikel i PM.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Wilier75, 2022-01-31, 20:35
            37 svar
            11 314 visningar
            3 gillar
            Senaste inlägg hanlof
            av hanlof

Startad av Flugfisket, 2025-07-08, 14:25
            1 svar
            190 visningar