Fiske kompis(ar) Malmö/Sydvästra Skåne - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiske kompis(ar) Malmö/Sydvästra Skåne

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fiske kompis(ar) Malmö/Sydvästra Skåne

Hej Fiskesnack!

Jag söker fiske kompisar till främst kustfiske och havsöringsfiske, men är givetvis öppen för den mesta formen av fiske och sällskap. Jag är 34 år gammal, bor och jobbar i centrala Malmö och har ett arbete som är flexibelt med tider osv. Ser framemot att ses på kusten

Ursprungligen postat av Skånepåg_Manutd Visa inlägg
    Hej Fiskesnack!

Jag söker fiske kompisar till främst kustfiske och havsöringsfiske, men är givetvis öppen för den mesta formen av fiske och sällskap. Jag är 34 år gammal, bor och jobbar i centrala Malmö och har ett arbete som är flexibelt med tider osv. Ser framemot att ses på kusten Unblocked Games
    Låter riktigt trevligt. Jag är också intresserad av kustfiske och havsöring, och håller gärna till runt Malmö-området när tiden tillåter. Alltid kul med nya fiskekompisar – det blir både roligare och mer givande att dela upplevelserna. Vi kan ju bestämma en dag framöver och dra ut tillsammans på kusten!

Kommentera

Ursprungligen postat av visorbusy Visa inlägg

Låter riktigt trevligt. Jag är också intresserad av kustfiske och havsöring, och håller gärna till runt Malmö-området när tiden tillåter. Alltid kul med nya fiskekompisar – det blir både roligare och mer givande att dela upplevelserna. Vi kan ju bestämma en dag framöver och dra ut tillsammans på kusten!
      Kul! Tycker det låter riktigt trevligt. Nu går vi väl in i en period med förbud, men tiden går fort till det är dags igen. Då hittar jag gärna en dag och drar ut! Skickar ett PM.

Kommentera

Hej Fiskesnack!

Jag söker fiske kompisar till främst kustfiske och havsöringsfiske, men är givetvis öppen för den mesta formen av fiske och sällskap. Jag är 34 år gammal, bor och jobbar i centrala Malmö och har ett arbete som är flexibelt med tider osv. Ser framemot att ses på kusten
        Hej! Jag fiskar ofta runt Lomma och Falsterbo, mest efter havsöring. Om du vill kan vi planera en tur tillsammans någon helg, alltid kul att träffa nya fiskekompisar!

Senast ändrad av Liliaarrison; 2025-10-16, 10:21.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Husse0416, 2017-05-07, 20:36
        7 svar
        683 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Team Colibri  
        Startad av Flytringsfiske_Helsingborg, 2022-08-05, 15:24
        7 svar
        567 visningar
        0 gillar