Har ej tillgång till båt än och det enda vertikalfisket som blir är hos brorsan uppe i Örebro, vilket är en bit att åka. Så om någon är sugen på sällskap i båten så är jag på. Har utrustning för i princip alla typer av fisken, men dropshot/vertikal är något jag föredrar för tillfället. Vill gärna hänga med och lära mig mer om den typen av fiske! Nu på Söndag är jag ledig hela dagen t.ex.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fiskesällskap Alingsås/Göteborg - Båtfiske efter gös
Collapse
X
-
Fiske i Göteborgs skärgård går ju inte att tacka nej till om det erbjuds! Vad har du för båt? Hur många får man plats i den om vi skulle bli några stycken nån gång?
Själv bor jag i Borås utan båt, men jag är med i SFK Pelikanen och hyr ofta båt i Storsjön i Viskafors. Det blir båt när jag har möjlighet att ha det, men så länge jag bor i lägenhet får jag förlita mig på hyra eller goda (nya) vänner.
Kommentera
-
Alingsås fiskeförening finns. http://www.asff.nu
Vi har många GBG.are och även Boråsare med i klubben
Kommentera
-
Tack!!Ursprungligen postat av Quivertip Visa inläggAlingsås fiskeförening finns. http://www.asff.nu
Vi har många GBG.are och även Boråsare med i klubben
Kommentera
-
Jag har en lite på 4.25m som jag har i Alingsås med 30 respektive 4hk på som jag har utrustat med ALLTUrsprungligen postat av Gahlin Visa inläggFiske i Göteborgs skärgård går ju inte att tacka nej till om det erbjuds! Vad har du för båt? Hur många får man plats i den om vi skulle bli några stycken nån gång?
Själv bor jag i Borås utan båt, men jag är med i SFK Pelikanen och hyr ofta båt i Storsjön i Viskafors. Det blir båt när jag har möjlighet att ha det, men så länge jag bor i lägenhet får jag förlita mig på hyra eller goda (nya) vänner.
på öarna så har jag en god vän som fiskar mycket mer en mig och han går på vraken minst 2-4 dagar i veckan om vädret tillåter, vi har varit 8 som har fiskat samtidigt från den båten utanproblem!
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Husse0416, 2017-05-07, 20:36
|
7 svar
683 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg