Snippest? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Snippest?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Junk0ne Visa inlägg
    Jag ska åka ner igen å testa lite senare mot hösten då vattnet borde vara högre, brorsan har fiskat i dom sjöarna förut och haft bra gösfiske, måste testa lite nya vatten och inte bara fiska i hemmavattnena. Brorsan snackade om en liten sjö som hette Söljen där nere som han haft grymt borrefiske i, men det gick inte att lägga i båten där så vi sket i den.
    Ok! Kul att du gillar göra lite utflykter o prova på nya vatten. Ok! Det vet jag vad det är för sjö. Jag har själv aldrig fiskat där. Har däremot fiskat i många andra sjöar o små bäckar efter bäcköring. Pinne med lina lite sänke o krok o en lagom mask har varit mycket av mitt favoritfiske också. Kul att smyga fram efter bäcken o kika efter fisk.
    Öster om Vrangsjön så finns det en källsjö som heter Försjön med hyfsat abborrefiske o så har vi Noen s. Tranås mot Gränna som har fint abborrefiske o hyfsat med gäddor men rejält svårfiskad utan ekolod så att man kunde se var toppar fanns på botten.
    Senast ändrad av lsjonsson; 2016-08-09, 18:09.
    Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein

/Stefan

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
    Startad av Jester Burk II, 2025-09-21, 19:10
    1 svar
    237 visningar
    2 gillar
    Senaste inlägg Jester Burk II