Hallå! Ny på denna sida, till min fråga och ursäkta språket men nu har jag lessnat! Hur får jag upp den stackars regnbågen?? Jag tycker jag har provat allt nu! Men dom vill inte upp!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Regnbåge
Collapse
X
-
Instämmer med föregående talare. Sedan är det väl värt att fundera på vad det är för vatten du fiskar i. Där jag kommer från finns det kommunala vatten med regnbåge där jag misstänker ett omfattande tjuvfiske för någon regnbåge har jag aldrig sett där. Sedan finns det välskötta regnbågsvatten med kontinuerliga isättningar av fisk.http://enamatorfiskare.blogspot.se
Instagram enamatorfiskare
Kommentera
-
Tack. Jag ska försöka göra detta.Ursprungligen postat av Kimmen Visa inläggNu gäller fiske på botten alternativt nattfiske.
Flugfiske morgon el skymning är också hett.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av BosseDHej,
Jag har blivit kontaktad av en forskare från Polen som är på jakt efter material av...3 Foton-
Kanal: Våra svenska fiskar
2026-04-29, 15:00 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Jester Burk II, 2025-09-21, 19:10
|
1 svar
225 visningar
2 gillar
|
Senaste inlägg
|
Kommentera