Fiskedrag bortskänkes! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskedrag bortskänkes!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • [Skänkes] Fiskedrag bortskänkes!

    Kanske någon annan kan bli lyckligare med dem. Drag jag inte haft någon framgång med i fisket eller bara spontanköpt. En del är använda mer, en del mindre och en del aldrig använda. (Typ "det var ju billigt" köp).

    Jag har bara en begäran om motprestation för att få dessa drag.

    För och göra detta lite mer kul och spännande skall du motivera varför just DU skall få dessa drag. Ju bättre motivering ju större chans få dem. Jag står för frakten om de skall skickas.

    Jag har delat in dem i två paket. Ett kustpaket och ett insjöpaket.

    Gör så här:
    - Skriv din motivering varför just du bör få dessa.
    - Skriv vilket paket. (endast ett paket per person).
    - Posta svaret här som ett inlägg med motiveringen. (Adresser tar vi sen via meddelande)
    - Vinnarna meddelas här i tråden när jag funnit två "värdiga" motiveringar. Mitt beslut går inte överklaga.

    Uppdaterat!
    Söndagkväll den 17:e juni avslutar vi och då meddelar jag vem som vann dragpaketen.



    Kustpaketet

    I det här paketet finns det både Snapsdrag och Kongetobis drag. De stora silver koppar skeddrag är undantag. De har jag fått öring och Horngädda på. Men Snaps funkar bara inte för mig.





    Insjöpaketet
    I det här paket finns det småjiggar, småwobbler, stora wobbler ett par grodor. Några av dessa går säkert fiska kust med också.


    Senast ändrad av Silverfisk; 2012-06-14, 16:22.

  • #2
    På våren när man skall ut och dänga plåt
    står jag från land ty jag har ingen båt.
    Då händer det alltid, vareviga gång
    att draget förloras bland stenar och tång.
    Ditt kustpaket vore därför jättebra
    i stället för de som havet ville ha.

    Kommentera


    • #3
      jag är en glad 14 åring som älskar att fiska! Jag hade velat ha detta insjö paket till min kompis som älskar att fiska han men men är klantig! Han tappade 9 drag på en dag.... O eftersom han snart fyller år så hade jag tänkt att detta blir en perfekt present!
      tack för mig... mvh, Jens skitfiske på dig!

      Kommentera


      • #4
        Jag och mina två barn fiskar mycket, gädda o borre men vi har drag så det räcker.
        Däremot har jag fått tre "bonusbarn" som tycker fiske är skoj!...och nu blev det dragbrist!

        Nä.....jag har råd att fylla tre lådor och fler om jag vill så jag önskar att de som du får ta del av ditt beundransvärda initiativ är någon som verkligen behöver det!

        Grymt fin idé!!

        //Kenneth

        Kommentera


        • #5
          Ursprungligen postat av KeBa Visa inlägg
          Jag och mina två barn fiskar mycket, gädda o borre men vi har drag så det räcker.
          Däremot har jag fått tre "bonusbarn" som tycker fiske är skoj!...och nu blev det dragbrist!

          Nä.....jag har råd att fylla tre lådor och fler om jag vill så jag önskar att de som du får ta del av ditt beundransvärda initiativ är någon som verkligen behöver det!

          Grymt fin idé!!

          //Kenneth
          Annars var den bra. Barn får ju alla hjärtan att "mjukna".

          Men som det ser ut just nu så har vi ju två klara vinnare. En kustpaket och en insjöpaket. Om det inte kommer in fler bidrag.

          Kommentera


          • #6
            Ursprungligen postat av Silverfisk Visa inlägg
            Annars var den bra. Barn får ju alla hjärtan att "mjukna".

            Men som det ser ut just nu så har vi ju två klara vinnare. En kustpaket och en insjöpaket. Om det inte kommer in fler bidrag.
            Ja va f-n, barnen skulle säker bli glada men jag har som sagt råd att förse bonuskottarna med vad de behöver!!

            Kommentera


            • #7
              Om du ändå ska ge bort dom kan du ju lika gärna slänga dom

              Kommentera


              • #8
                Jag är en 17 årig fattig student utan sommarjobb, mina drag är gamla och rostiga och dragen i insjöpaketet ser extremt dödliga ut. Hjälp mig att få min sommar bättre med dessa drag och jag lovar att skicka bilder på dom fina fångsterna jag kommer att få! Kommer även att ge några drag till min syster som ochså vill lära sig fiska
                Skitfiske!
                Adam.
                Senast ändrad av Multifix; 2012-06-14, 21:30.

                Kommentera


                • #9
                  Ursprungligen postat av Simen Visa inlägg
                  Om du ändå ska ge bort dom kan du ju lika gärna slänga dom
                  Vi tänker olika. Någon annan kan kanske få nytta av dem.

                  Kommentera


                  • #10
                    Ursprungligen postat av Multifix Visa inlägg
                    Jag är en 17 årig fattig student utan sommarjobb, mina drag är gamla och rostiga och dragen i insjöpaketet ser extremt dödliga ut. Hjälp mig att få min sommar bättre med dessa drag och jag lovar att skicka bilder på dom fina fångsterna jag kommer att få! Kommer även att ge några drag till min syster som ochså vill lära sig fiska
                    Skitfiske!
                    Adam.
                    Noterat.

                    Men har du tänkt på du kan skapa ditt eget sommarjobb? Jag la lappar brevlådan i villaområden tvättade fönster, tvättade bilar och klippte gräsmattor. Gjorde 16.000 kr på en sommar och blev brun som attans. Finns många som vill köpa lite extra fritid för en liten peng.

                    Kommentera

                    Foton

                    Collapse

                    Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                    Relaterat

                    Collapse

                    Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                    Arbetar...
                    X